Ευγενική προσφορά στο σχολείο μας!

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ευγενική δωρεά των προθηκών του φαρμακείου Χώρας Αμοργού στο Γυμνάσιο με Λ.Τ. Αμοργού τον φαρμακοποιό κ. Νικόλαο Γιαννακό. Του ευχόμαστε να είναι γερός και δυνατός και να χαρεί τη ζωή του ως συνταξιούχος.