Στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής του Γυμνασίου, τα παιδιά της Β’ τάξης δούλεψαν σε ομάδες και δημιούργησαν ένα σχολικό περιοδικό, λαμβάνοντας ρόλους αρχισυντακτών, συντακτών, συνεργατών και συνδρομητών. Ασχολήθηκαν εκτενώς με τα άρθρα τους και συνεργάστηκαν αρμονικά ούτως ώστε να δημιουργήσουν το περιοδικό του σχολείου τους, έργο που θα μείνει και για τις επόμενες γενιές εφόσον θέλουν να ασχοληθούν!
Μπορείτε να το δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο:
