ΔΡΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Στις 4 και 8 Απριλίου αντίστοιχα πραγματοποιήθηκε μια σειρά δράσεων στο σχολείο μας με πρωτοβουλία του διευθυντή κ. Πράσινου για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση σε ένα τόσο φλέγον και δυστυχώς πάντα επίκαιρο ζήτημα όπως είναι ο σχολικός εκφοβισμός. Για το σκοπό αυτό, η Κλίμακα Αμοργού με εκπρόσωπο την κ. Πηνελόπη Καραγιάννη, φρόντισε για τη σφαιρική ενημέρωση των μαθητών μας που με βιωματικό και καλλιτεχνικό τρόπο συμμετείχαν και παρακολούθησαν τη δράση αυτή. Ακολουθούν κάποια παραγόμενα, καθώς και στιγμιότυπα από τις εν λόγω δράσεις.